تجدید فراخوان مزایده (حراج )فروش 5 دستگاه چیلر تراکمی
آگهی تجدید فراخوان مزایده (حراج )فروش 5 دستگاه چیلر تراکمی
این شرکت در نظر دارد 5 دستگاه چیلر تراکمی (کندانسور) خود را بصورت جداگانه با شرایط ذیل در قالب تعداد 5 مورد حراج در سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره حراج ۳۰۰۴۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۲ ( شماره مرجع :الف-ب-40-03) ازطریق مزایده (حراج) به فروش برساند:
ردیف
|
شرح مورد مزایده(حراج)
|
قیمت پایه کارشناسی(ریال)
|
1
|
چیلر مربوط به ساختمان معاونت مالی و پشتیبانی
|
8،000،000،000
|
2
|
چیلر مربوط به ساختمان IT
|
2،000،000،000
|
3
|
چیلر مربوط به ساختمان روابط عمومی و کتابخانه
|
2،000،000،000
|
4
|
چیلر مربوط به طبقه اول ساختمان مرکزی
|
4،000،000،000
|
5
|
چیلر مربوط به طبقه دوم ساختمان مرکزی
|
4،000،000،000
|
1- شرایط مزایده(حراج) :
1- کلیه هزینه ها از جمله جدا کردن و انتقال (دستگاهها نصب می باشند ) ، جابجایی،تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز ، بیمه حوادث و نیز هرگونه مسئولیت ناشی از بروز حوادث جانی و مالی از زمان شروع بارگیری تا زمان خروج از محل به عهده برنده مزایده می باشد و این شرکت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.
2- هزینه کارشناسی به عهده برندگان حراج می باشد و پس از اعلام برندگان به نسبت بین آنها تسهیم و باید نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.
2-شرایط شرکت در مزایده(حراج) :
1-شرکت کنندگان در حراج می بایست امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در حراج محقق سازند.
2- ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول آن بوده و هرگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود و در صورت عدم ایفای تعهدات ، سپرده شرکت در مزایده ضبط و وصول خواهد شد.
3- پس از برنده شدن، کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری واریز گردد .
4- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد.
5- شرکت کنندگان در حراج مکلف اند فراخوان مزایده(حراج) را بصورت دقیق مطالعه نموده و ضمن پذیرفتن کلیه شرایط آن ، مهر و امضا، نموده و پس از برنده شدن به امور تدارکات تحویل نمایند.
3-وجه مزایده(حراج) : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100% قیمت پیشنهادی و 10% مالیات بر ارزش افزوده را به حساب شماره 510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه درآمد نزد بانک مرکزی با شناسه 360109352218500621000037226315 واریز نماید .
4- وجه تضمین: شرکت کننده در مزایده (حراج) می بایست 5% مبلغ هر مورد حراج را به عنوان سپرده شرکت در مزایده ، به صورت الکترونیکی به حساب شماره 350100004001109306376369IR به شماره شناسه 908109352218500324003037755139 به نام شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نزد بانک مرکزی ج.ا.ا واریز نمایند.
5-زمان دریافت اطلاعات مزایده(حراج ) : متقاضیان می توانند از ساعت 12 روز شنبه مورخ 23/01/1404 لغایت ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 27 /01 /1404 جهت دریافت اطلاعات و شرایط و شرکت در مزایده(حراج) به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
6- زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 24/01/1404 لغایت 26 /01 /1404 همه روزه(بجز ایام تعطیل رسمی و جمعه) از ساعت 8 الی 13 با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی نسبت به بازدید مورد مزایده اقدام نمایند. تلفن تماس : 32627590-013
7- زمان برگزاری حراج : تاریخ برگزاری حراج روز چهارشنبه مورخ 27/01/1404 از ساعت 11 صبح تا ساعت 14 می باشد.
8- نشانی محل مزایده : رشت-بلوار امام خمینی-شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان