منشور اخلاقی
بسمه تعالی
ما کارکنان شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان بر این باوریم که :
- هدف بنیادین ما بعد از رضایت خداوند متعال، ارائه خدمت صادقانه به مردم بزرگوار استان گیلان بوده و برای انجام آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
- رمز موفقیت شرکت، خدمات بی منت و صادقانه درعرصه مأموریت می باشد.
- خدمات ما موجب غنا و تعالی زندگی مردم میشود و روابط بین ما و مردم را تقویت مینماید.
ما با ایمان به اراده خالق هستی همواره ارزش های ذیل را که منبع هدایت ما در ارائه خدمت خداپسندانه به مردم است ، فراموش نخواهیم کرد و خود را پایبند به آنها میدانیم :
- در هر شرایط به اصول اخلاقی و صفات معنوی از جمله تواضع و فروتنی، متانت، صداقت در گفتار و رفتار، رازداری و امانتداری، پرهیز از غیبت و تملق و دوری از اسراف و تبذیر پایبندیم.
- نظم، آراستگی، وقت شناسی، رعایت ادب، نزاکت، عدالت و انصاف و آمادگی برای ارائه خدمت و پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع را از اصول مسلم و قطعی موفقیت خود و از بسترهای تعالی شرکت میدانیم.
- برای ارتقاء کارایی و اثربخشی وظایف خود و جلب رضایت مردم، بر دانش و مهارت حرفهای خود میافزاییم.
- خدمات خود را با کیفیت مطلوب و به شیوهای مناسب و نوین در اختیار ارباب رجوع قرار داده و وظیفه داریم تا در حوزه کاری خود، اطلاعات مورد نیاز آنها را به سرعت و در چارچوب مقررات فراهم آوریم.
- خیرخواهی دایمی و رعایت عدالت، سرلوحه فعالیت ما می باشد.
- دریافت هرگونه انتقاد، اظهارنظر و پیشنهاد از سوی مراجعان را مشتاقانه ارج نهاده و از آن بعنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات استفاده مینماییم.
- باید نگرشی دایمی به وضع مطلوب داشته باشیم و بر این عقیده پایبندیم که باید کار امروز را بهتر از دیروز انجام داد ، آینده را بخوبی پیش بینی کنیم و گذشته و حال را مبنایی برای ساختن آن قرار دهیم.
- در مسیر تحقق آرمان های مقدس شهداء(ره) برای عمران و آبادانی ایران عزیز اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
" این باورها و ارزش های اخلاقی تعیین کننده نوع رابطه ای است که ما با ارباب رجوع برقرار می کنیم."
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل
شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
دریافت فایل منشور اخلاقی