پنجشنبه, 30 آبان 1398

توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای گیلان

 قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای گیلان را به اطلاع می رساند:

در تارنمای شرکت آب منطقه ای گیلان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات و ارائه نظرات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی از طریق منوی (تماس با ما) امکان پذیر می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.. به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

در پورتال شرکت آب منطقه ای گیلان خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
 
خدمات اطلاع رسانی :
 - لیست خدمات قابل ارائه
 - شناسنامه خدمات دستگاه
 - مناقصات و مزایده ها
 - قوانین و مقررات ، بخشنامه ها

 

خدمات تعاملی :
 - خدمات الکترونیکی
 - تماس با مدیران ارشد دستگاه
 - سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
 - نظرسنجی آنلاین

 

مسئولیت ارائه خدمت :
- فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده گروه فن آوری اطلاعات می باشد.

 
مسئولیت کاربران :

- بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت

 

دسترس پذیری :
 - این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

 

نگهداری و تغییرات خدمت :
- در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.

 

 


    بازدید:185

    تاریخ ثبت: 1398/04/15
    آخرین به روزرسانی: 1398/04/15